קורס טיס פרטי:

השער לעולם התעופה והטיסה!

  • הגיל המינימלי לקבלת רישיון פרטי הוא 17 אך ניתן להתחיל ללמוד כבר מגיל 16.
  • רישיון טיס פרטי יאפשר לך לפעול כטייס מפקד ( Pilot In Command – PIC) בטיסות ללא מטרות רווח במטוסים בעלי מנוע בוכנה.
  • על מנת לקבל את הרישיון החוק דורש השלמה של 40 שעות טיסה, 15 מהן שעות טיסת “סולו” בהן החניך טס ללא ליווי מדריך כולל טיסות ניווט בהן החניך יטוס לבדו לשדות שונים בארץ.

פרטים נוספים:

במסגרת הקורס תצטרכו להיבחן ולעבור 8 מבחנים עיוניים במקצועות הבאים:
חוקת אוויר – ביצועי אנוש – מטאורולוגיה – רדיו – ניווט – הכרות המטוס – ידע טכני כללי

על מנת להתחיל את הקורס יש לבצע בדיקות אצל רופא המשפחה: דם כללי, שתן כללי, צילום חזה, א.ק.ג. לאחר קבלת התוצאות יש לקבוע בדיקה רפואית אצל רופא תעופתי בה תיבדק הראיה, השמיעה, ולחץ דם.

במסגרת לימודי הטיסה נעזרים החניכים בסימולטור מקצועי ומתקדם המאפשר להתאמן בתנאים
סטריליים ולשפר את מיומנויות הטיסה.

עלות שעת הטיסה בסימולטור נמוכה משמעותית מש עת מטוס, והתועלת המופקת מכך גבוהה ביותר!
במסגרת תוכנית הלימודים משובצות 5 שעות אימון בסימולטור עם מדריך הטיס האישי כשלחניך ניתנת האפשרות לרכוש שעות נוספות לתרגול נוסף.

סולו ראשון:

  • לאחר 12 שעות טיסות החוק מאפשר לחניך לצאת לטיסת הסולו הראשונה.
  • טיסות הסולו מחולקות לכמה שלבים:
1- טיסות סולו הקפות בהן החניך יתאמן על ההמראות ונחיתות. בשלב זה מדריך הטיסה נמצא במגדל הפיקוח ומשגיח על טיסת החניך.
2- טיסות סולו אזורים בהן החניך יוצא לאזורי האימונים של שדה התעופה בעצמו ומתאמן על תרגילים שונים.
3- טיסות סולו ניווט בהן החניך מנווט ונוחת בשדות שונים בארץ. 

הבוגרים שלנו:

דוד קינן

טייס פרטי

ניב כהן

טייס פרטי

יולי לין

טייסת פרטית

פלג משה

טייס פרטי

מיכאל בורמן

טייס פרטי

שמעון ז׳יטניקצי

טייס פרטי

דן בזק

טייס פרטי

איציק סיבוני

טייס פרטי

גל אלקוסר

טייס פרטי הגדר מכשירים

תאוריה לטיסה

רועי ליפשיץ

מדריך טיסה

דניאל אייגן

טייס מסחרי

יפים לרנר

טייס פרטי

אייל לוי

טייס פרטי

יעקב פישר

טייס פרטי

עומר בן ישי

טייס פרטי

עידו טולידנו

קורס פרטי

הראל ויינר

טייס פרטי

אביאל וורשבסקי

קורס פרטי

יש לכם עוד שאלות?

צרו קשר עם המדריך שלנו לקבלת תשובות לכל השאלות,לתיאום מפגש הכרות, קביעת שיעור התנסות, או לכל עניין אחר.

דילוג לתוכן